Monday, August 26, 2013

Skuteczne pozycjonowanie katalogów

Odpowiedź jest linia prosta — zapewnia relatywnie tanie przyciąganie ruchu na stronę. Koszt przyciągnięcia jednego użytkownika jest spodni niż w przypadku alternatywnych metod (reklam PPC, reklam w mediach społecznościowych, marketingu treści). Co więcej, w większości przypadków wskaźnik konwersji jest najwyższy dopiero co w przypadku użytkowników trafiających na stronę w środku pośrednictwem organicznych (naturalnych) wyników wyszukiwania. Dlaczego pozycjonowanie stron Stęszew jest ryzykowne? To także jest jasne — budowa wyników organicznych (tzw. SERP-ów; od ang. Search Engine Result Page) zależy zaledwie od momentu algorytmu wyszukiwarki (w polskich warunkach algorytmu faktycznego monopolisty, alias Google). Jeśli przeto przyciągamy zupełny ruch na stronę względnie zdecydowaną większość ruchu w ciągu pośrednictwem tego kanału, uzależniamy krajowy biznes od chwili innego podmiotu, na kto nie mamy żadnego wpływu. Oczywiście możemy aplikować w wyższym stopniu lub mniej bezpieczne techniki SEO, które w założeniu powinny przeszkadzać niebezpieczeństwo nagłego spadku pozycji strony przez wzgląd zmian algorytmu, wszelako wcale nie będziemy mieli stuprocentowej pewności. Nie możemy również wykluczyć, że gruba ryba „życzliwy” zastosuje metody Black Hat SEO dla naszej strony, ażeby podwyższyć swoje szanse w walce o najwyższe pozycje. To zdarza się niestety co chwila częściej — część pozycjonerów uczyniła z nieetycznych metod zaś późniejszych donosów postępowanie na „pozycjonowanie” swoich klientów. Krótko mówiąc, czy możemy sobie przyjąć na uzależnianie sprzedaży i — tym samym — wyników biznesowych od tak niepewnego natomiast zmiennego czynnika gdy schemat wyszukiwarki? Czy bierzemy pod uwagę zagrożenie całkowitego względnie np. 90-procentowego spadku ruchu na stronie blisko najbliższej aktualizacji tego algorytmu (choćby jutro)? Alternatywne źródła ruchu Cechą wspólną wszystkich alternatywnych źródeł ruchu jest okres przydatny do ich przekształcenia w skuteczne przybory sprzedażowe. Co to oznacza? Nie możemy zakładać, iż utratę ruchu przyciąganego aż do tej pory ze względu pozycjonowaniu zrekompensujemy w ciągu kilku dni jednakowoż nawet tygodni, stosując alternatywne kanały pozyskiwania klientów w internecie. Wszystkie te kanały wymagają bowiem odpowiedniego przygotowania tudzież prowadzenia. Marketing treści Ten tryb przyciągania ruchu wymaga najwięcej czasu, natomiast również w dłuższej perspektywie przynosi najlepsze korzyści. Prowadzenie firmowego bloga nie nic bardziej błędnego seo.innovasoftware.pl wzbogaci Twój serwis internetowy o wartościową treść, aliści również wzmocni Twój podobizna w charakterze firmy, która ma byt aż do powiedzenia w swojej branży. Marketing treści w formie firmowego bloga spośród natury rzeczy jest dłuższym procesem, wobec tego nie można w nieco dni przyspieszyć zaległości z wielu miesięcy. W ów modus nie zrekompensujemy sobie spadku ruchu po zmianie algorytmu w ciągu kilku dni azaliż nawet miesięcy. Treść na stronie (szczególnie o ile zostanie wzbogacona o odpowiednie linkowanie wewnętrzne) jest podobnie doskonałym wsparciem w celu działań SEO — wszyscy wiemy, iż Google „lubi” treść. Co więcej, niepowtarzalne wpisy na stronie pozwolą wywabić na stronę postępowanie dla słów kluczowych spośród tzw. długiego ogona, alias wielu niewiele konkurencyjnych fraz pasujących aż do naszych wpisów oraz artykułów. Media społecznościowe Od dłuższego czasu plus czwarta władza społecznościowe (przede wszystkim Facebook) mogą znajdować się źródłem ruchu (i klientów). Także tu nie możemy obliczać na spektakularne wyniki w ciągu tygodnia — zgromadzenie „lajków” na Facebooku oraz obserwujących na Twitterze wymaga czasu. Trudno oczekiwać, aby profil lubiany za pomocą kilku członków naszej rodziny tudzież uruchomiony poprzednio paroma dniami kogokolwiek przekonał do decyzji zakupowej. W mediach społecznościowych wypada ogłaszać wartościowe treści, natomiast tych nie przygotujemy spośród dnia na dzień. Media społecznościowe są bez ogródek doskonałym narzędziem promocji materiałów przygotowywanych w ramach marketingu treści, w następstwie tego wskazane jest łączyć obie techniki. Wpis na blogu bez odpowiedniej promocji (także w formie reklam na Facebooku!) pozostanie niezauważony, oraz celowy ceownik firmy na Facebooku nie przypadkiem się obejść bez wartościowych treści. Udostępnianie cudzych artykułów niewątpliwie ma sens, ale kątownik służbowy nie przypuszczalnie się importować aż do kanału zbierającego do kupy wiadomości z branży. Z czasami zaobserwujemy czysty wzrost ruchu spośród serwisów społecznościowych. Tutaj przeobrażenie z reguły nie jest wysoka, tymczasem plon wizerunkowy będzie otwarcie bezcenny. Kampanie reklamowe PPC Kampanię reklamową PPC (od ang. Pay Per Click — płać wewnątrz kliknięcie) w systemie Google AdWords można co prawdziwość szykować w nieco godzin, jakkolwiek jej optymalizacja natomiast dostrajanie wymaga śledzenia wyników spośród kilku tygodni. Co więcej, warunkiem wysokiej konwersji (a jednak nie chcemy, żeby klienci, wewnątrz których zapłaciliśmy, od chwili razu uciekali ze strony) w wielu przypadkach wymaga przygotowania zaś przetestowania choć jednej okolica docelowej (ang. landing page). Wiele firm nieprawidłowo zakłada, iż inwestowanie w pozycjonowanie strony wyklucza zakupy reklam — wychodzą z założenia, iż skoro płacą w ciągu osiąganie wysokich pozycji w wynikach naturalnych, dodatkowe sprawunki reklam nie ma sensu (więcej na ten kwestia znajdziesz w poprzednim wpisie o kampaniach SEM na przykładzie hoteli). Jeśli wojna reklamowa w internecie (przede wszystkim konflikt zbrojny SEM w Google AdWords) jest dla Twojej firmy opłacalna, po co miałbyś spośród niej rezygnować na odwrót dlatego, iż inny rura przyciągania ruchu (SEO) podobnie jest korzystny? Dlaczego miałbyś obecnie bezpłatnie przekazywać klientów konkurencji „bez walki” — sukcesy na innym polu bodajże tego nie uzasadniają, prawda? Marketing rekomendacji Kampania marketingu rekomendacji (inaczej marketingu szeptanego), o ile jest prowadzona w intencjonalny sposób, prawdopodobnie stanowić ważnym źródłem ruchu. Co więcej, nie będzie to działanie drzwi.innovasoftware.pl niesystematyczny — odpowiedni opcja miejsc prowadzenia kampanii tudzież sposobu „zachwalania” oferty ma doniosły znaczenie na konwersję. To oraz w sam raz modus na rozpiętość profilu linków prowadzących aż do strony. Tak jak w pozostałych przypadkach, zaległości w tym obszarze nie da się wyrównać w krótkim czasie. Zbyt intensywna walka spowoduje, iż nasze działania stracą na wiarygodności. Marketing rekomendacji jest czasochłonny — wymaga określonych nakładów pracy i zaangażowania odpowiednich ludzi. Wnioski Nie czekaj, aż Twoje najważniejsze źródło użytkowników (i zamówień) wyschnie. Nie uzależniaj swojego biznesu odkąd innego podmiotu. Pamiętaj, iż Google „żyje spośród reklam”, nie z SEO, stąd zmiany uderzające w pozycjonowanie na zapewne jeszcze będą wprowadzane. Sprawdzaj lukratywność poszczególnych kanałów przyciągania ruchu. Jeśli np. reklamy AdWords są nieopłacalne, sprawdź, co robisz źle. Nie zakładasz chyba, że Twoja konkurencja dopłaca aż do reklam! Być być może należałoby skopiować od momentu nich najlepsze rozwiązania (nie treść!) — ciekawy landing page, kongruentny przekaz, sprzedająca treść. Zacznij różnicować źródła ruchu już teraz. Unikniesz przykrych niespodzianek w przyszłości, oraz z czasami docenisz niezakłócony wzrost ruchu (i zamówień).






via WordPress http://fajardohomesales.com/skuteczne-pozycjonowanie-katalogow/

No comments:

Post a Comment