Monday, August 26, 2013

Metalowe drzwi wewnętrzne

Drzwi są nieodzownym kawałeczkiem każdego pomieszczenia do mieszkania. Raczej ciężko się bez drzwi obejść. Z tego powodu, gdy projektowałam dom dla kolejnego nowopoznanego zleceniodawcy, to spotkałam się z problemem drzwi wewnętrznych. Drzwi wewnętrzne były całkiem

miłym elementem, chociaż przedtem nie miałam z nimi nic do robienia. Planowałam atoli pełne gmachy do zamieszkania, lecz nie trudniłam się dekoracją wnętrz. Nieszczęśliwie w w dobie recesji musi się brać każdą zatrudnienie, która jest i nie chimerzyć, bo w przeciwnym wypadku można nie mieć z czego żyć. Inna sprawa kiedy bym miała więcej lat i miała już większy staż, mogłabym selekcjonować w nabywcach moich usług i zleceniach, lecz na razie jestem na wstępie drogi architekta i nie mogę sobie pozwolić na kaprysy. A więc przyjęłam zlecenie na dekorację pokoi willi takiego możnego gościa i w czasie realizacji projektu spotkałam się z sprawą drzwi wewnętrznych.

Do tego momentu drzwi wewnętrzne interesowały mnie tylko o tyle, że miałam takie w domu i nie sądziłam, iż mogę posiadać różne drzwi wewnętrzne. To po prostu kwestia lenistwa umysłowego. A teraz będę musiała pochodzić po najrozmaitszych supermarketach budowlanych, poszperać w sieci i podjąć decyzję, które drzwi wewnętrzne zafundować mojemu zamożnemu właścicielowi domu. Było to intrygujące przeżycie. Drzwi było wszędzie bezmiar. Z drewna, z płyty, metalowe (www.hormann.pl ). Identycznie ościeżnice, też

mogły być z desek drewnianych albo z blachy. Dowolna przedsiębiorstwo naturalnie chwaliła własne towary

i dam wiarę, iż wiele z nich oczywiście wytwarza bardzo solidne drzwi, ale w dziedzinie stylizacji miałam zgryz, bo w zasadzie dowolne inne, ale pomimo to wyglądały tak samo.






via WordPress http://fajardohomesales.com/metalowe-drzwi-wewnetrzne/

No comments:

Post a Comment